paykasa

17 Kasım 2018 Cumartesi

Paykasa Nedir


Paykasa Nedir

Paykasa Nedir ; Endüstriyel pazarların en önemli özelliklerinden biri endüstriyel ürünlere
olan talebin türetilmiş olmasıdır. Diğer bir ifadeyle, endüstriyel ürünlere
olan talep, tüketim ürünlerine olan talebe bağlıdır. Örneğin, paykasa pazarda beyaz
eşyaya olan talebin azalması durumunda, üreticilerin de metal saca olan
talebi azalacaktır. Paykasa kart Diğer taraftan, otomobile olan talebin artması durumun-
da, üreticilerin metal saca olan talebi de artacaktır. Bu sebeple üreticile-
rin kendi endüstriyel paykasa müşterilerini izlemeleri yeterli olmamakta, mutlaka
onların müşterileri olan nihai tüketicileri de yakından takip etmeleri ge-
rekmektedir. Nihai tüketicilerin talebinde en ufak bir değişim üreticilerin ucuz paykasa
talebini önemli ölçüde etkileyebilmektedir.

Paykasa Al

Bazen, özellikle paykasa fiyatları belirli hammaddeler düşünüldüğünde, endüstriyel pazar-
ların türetilmiş talep özelliği pek farkedilmemektedir. Örneğin, salatalık,
kayısı, gül, badem, zeytinyağı kozmetik sektöründe önemli hammadde-
lerdir. Benzer bir şekilde, kumaş, sünger ve yay mobilya sektörünün ana
girdilerinden biridir. Paykasa satın al Başka bir örnek ise Harley-Davidson'dan verilebilir.
Belirli ürün ve parçalar Harley-Davidson'ın kendi bünyesinde üretilmesi-
ne rağmen, üretilen her bir motorsiklette yaklaşık 200 paykasa tedarikçi ve pazar-
lamacının ürün ve çabası yer alır (Hutt ve Speh, 2001:9). Endüstriyel pa-
zarlamacıların faaliyetlerini etkin bir şekilde yürütebilmeleri için, ürün-
lerinin tam olarak hangi sektörler tarafından paykasa talep edildiğini doğru tespit
etmeleri, buna bağlı olarak hedef pazarlarını belirlemeleri gerekmektedir.

Paykasa Satın Al

Türetilmiş Paykasa talep özelliğinin önemini ilk kavrayan işletmelerin başında In-
tel gelmektedir (Kotler ve Armstrong, 2008:161). Bilgisayar üreticilerinin
kendi çiplerine olan talebinin, nihai tüketicilerin bilgisayar paykasa talebine bağlı
olduğunun bilincine varan Intel, ilk defa olarak bir endüstriyel ürünün
- reklamını nihai tüketicilere yönelik yapmıştır (çok popüler “Intel Inside”
— reklam kampanyaları). Paykasa al Ortalama bir bilgisayar müşterisi normal şartlarda

Mobil ödeme ile paykasa satın al

bir bilgisayarın paykasa için deki malzemelerle pek ilgilenmezken, Intel reklamları
i Ha Görene müşteriler bilgisayar alırken içinde kullanılan çipin ne olduğu-
— nuöğre »nmeye ye başlamışlar ve Intel olduğunu görünce kendilerini güvence-
hisset şlerdir (Bowker, 2009:154). Intel işletmesi bu reklam kampan-
le çip Şahe lann. Paykasa satın al bir pallama Bara BaSil Mist. InteVi in bu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

paykasa